Jos minulta kysytään, niin ehdottomasti lentopalloa. (: MK*
Ehdottomasti salipändiä, hii. Kirjotin kyllä tohon aiempaan blogikirjotukseen vastauksen, koska täällä ei ollut silloin mitään juttua mihin olis pitäny vastata, ja Tapi ainakin vastas siihen myös.Julia K.
lentopalloaS.s
lentopalloa!!!! sm
Salibandya... ML
Lentopalloa!T.T
Jos minulta kysytään, niin ehdottomasti lentopalloa. (:
VastaaPoistaMK*
Ehdottomasti salipändiä, hii. Kirjotin kyllä tohon aiempaan blogikirjotukseen vastauksen, koska täällä ei ollut silloin mitään juttua mihin olis pitäny vastata, ja Tapi ainakin vastas siihen myös.
VastaaPoistaJulia K.
lentopalloa
VastaaPoistaS.s
lentopalloa!!!! sm
VastaaPoistaSalibandya...
VastaaPoistaML
Lentopalloa!
VastaaPoistaT.T