Heipähei!
Luet juuri liikuntablogia, joka kuuluu seuraavan neljän viikon aikana liikunnan opetukseen. Tänne ilmestyy joka keskiviikko kotiläksy, joka sisältää itsearviointia, palautetta tunnista, toiveita ja ehdotuksia seuraaville tunneille. Kotiläksyyn saattaa kuulua myös jokin liikuntaläksy.
Talvi on parhaimmillaan, joten kannattaa nauttia ulkoliikunnasta.
Ei muuta kuin hikeä ja liikunnan riemua!
Toivoopi, Heidi
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti