perjantai 27. tammikuuta 2012

Liikuntablogi

Heipähei!
Luet juuri liikuntablogia, joka kuuluu seuraavan neljän viikon aikana liikunnan opetukseen. Tänne ilmestyy joka keskiviikko kotiläksy, joka sisältää itsearviointia, palautetta tunnista, toiveita ja ehdotuksia seuraaville tunneille. Kotiläksyyn saattaa kuulua myös jokin liikuntaläksy.
Talvi on parhaimmillaan, joten kannattaa nauttia ulkoliikunnasta.
Ei muuta kuin hikeä ja liikunnan riemua!

Toivoopi, Heidi



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti