tiistai 31. tammikuuta 2012

Salibandya vai lentopalloa?

Pakkanen paukkuu, joten seuraava liikkatunti pidetään salissa. Nyt saatkin vaikuttaa siihen, pelaammeko salibandya vai lentopalloa.

Muistutan vielä itsearviointitehtävästä.

Laitathan nimikirjaimet taas kommenttisi loppuun.

Terkuin, Heidi

6 kommenttia:

  1. Jos minulta kysytään, niin ehdottomasti lentopalloa. (:
    MK*

    VastaaPoista
  2. Ehdottomasti salipändiä, hii. Kirjotin kyllä tohon aiempaan blogikirjotukseen vastauksen, koska täällä ei ollut silloin mitään juttua mihin olis pitäny vastata, ja Tapi ainakin vastas siihen myös.

    Julia K.

    VastaaPoista