tiistai 31. tammikuuta 2012

Salibandya vai lentopalloa?

Pakkanen paukkuu, joten seuraava liikkatunti pidetään salissa. Nyt saatkin vaikuttaa siihen, pelaammeko salibandya vai lentopalloa.

Muistutan vielä itsearviointitehtävästä.

Laitathan nimikirjaimet taas kommenttisi loppuun.

Terkuin, Heidi

perjantai 27. tammikuuta 2012

Ringetteä vai jääpalloa?

Nyt on mahdollisuus vaikuttaa siihen, pelaammeko ensi tunnilla keskiviikkona ringetteä vai jääpalloa.
Eniten ääniä saanut laji valitaan.

P.S. Muistathan taas laittaa nimikirjaimesi kommentin loppuun

-Heidi

Itsearviointia

Tämän viikon tuntien jälkeen arvioi itseäsi huomioiden seuraavat asiat:
  • eteen- ja taaksepäin luistelu
  • jarrutukset
  • luisteluasento
Missä onnistuit? Mikä oli helppoa? Mikä vaatii vielä harjoitusta?

Läksy: Käy luistelemassa ainakin kerran ennen seuraavaa tuntia. Harjoittele vaativampia tekniikoita mahdollisuuksien mukaan, mutta muista myös nauttia liikunnasta! :)

Laitathan tekstisi loppuun nimikirjaimesi.

Mukavaa viikonloppua!

Terkuin, Heidi


Liikuntablogi

Heipähei!
Luet juuri liikuntablogia, joka kuuluu seuraavan neljän viikon aikana liikunnan opetukseen. Tänne ilmestyy joka keskiviikko kotiläksy, joka sisältää itsearviointia, palautetta tunnista, toiveita ja ehdotuksia seuraaville tunneille. Kotiläksyyn saattaa kuulua myös jokin liikuntaläksy.
Talvi on parhaimmillaan, joten kannattaa nauttia ulkoliikunnasta.
Ei muuta kuin hikeä ja liikunnan riemua!

Toivoopi, Heidi