Vähän uutta väriä blogiin.
Keskiviikon hiihtotunnilla oli tekemisen meininkiä! Minua ilahdutti reipas asenteenne tunnilla. :)
Tunnin tuloksena oli hengästymistä ja punaisia poskia. Jes!
Uusi kotiläksy seuraavaan keskiviikkoon mennessä:
- liiku ulkona vähintään 1,5 tuntia/viikko
- pulkkaile, hiihdä, luistele, laskettele, lautaile, kävele reippaasti tai keksi itse jotain muuta
- raportoi ulkoliikunnastasi tänne: mitä teit, kuinka kauan, kenen kanssa ja mikä siinä oli hauskinta
- muista laittaa nimikirjaimet kommenttisi loppuun
Viime viikon kotiläksy on tekemättä useilla.
Jos et ole tehnyt viime viikon tehtävää, on sinun kotiläksynäsi liikkua siis ulkona 3 tuntia ensi keskiviikkoon mennessä. Raportit tänne blogiin.
HUOM! Kotiläksyyn hyväksytään vain ulkoliikuntaa (ei siis omia harrastuksia, kuten tanssia, salibandya yms.). Omien harrastusten lisäksi tulee ulkoilla vähintään 1,5 tuntia.
Perjantaina pulkkaillaan/hiihdetään koululla. Ota mukaan pulkka, liukuri tai sukset.
Nähdään!
Terveisin, Heidi