Totaaa, en tiiä pitikö tähän kommentoida siitä, mitä tehdään sisällä keskiviikkona, mutta kuitenkin, olis kiva pelata sählyä, koripalloa ja joitain kivoja leikkejä, kuten sitä kaupunkisotahommelia. J.K.
Moi. Siis tota sisällä nyt keskiviikkona haluaisin varmaan lentopalloa, sulkapalloa, tennistä tai kaupunkisotajuttua. Tai sitten voisi olla voimistelunauhat, ne on kivoja.. Ehdotukset ovat voimassa myös muilla sisäliikuntakerroilla :).Pitikö tämä siis kommentoida tähän..? En ihan tajunnut, kun en ollut silloin perjantaina.. T.T.
Jääkiekkoa<33
VastaaPoistaN.N
Ringgette on myös ihan kivaa:D
PoistaN.N
Ringetteä mielummin...
PoistaS.S.
Jääpalloa:) :) :)
VastaaPoistaJ.S
Ringetteä
VastaaPoista:)N.N
PoistaJääpalloa T:E.P
VastaaPoistaJääpallo, mutta on ringettekin ihan kivaa.
VastaaPoistaMK*
Haluaisin pelata ringetteä
PoistaJääpalloa useammin, se on paljon kivempaa. J.K.
VastaaPoistaLisää jääkiekkoa. tyttöjen liikunnassa ei tule lämmin
PoistaJ.S
jääpalloa O.S
PoistaMielummin Jääpalloa. M.L.
PoistaJääpalloa, koska se on minusta mukavempaa, olen muutenkin enemmän jääkiekko fani.
VastaaPoistaS.S
Totaaa, en tiiä pitikö tähän kommentoida siitä, mitä tehdään sisällä keskiviikkona, mutta kuitenkin, olis kiva pelata sählyä, koripalloa ja joitain kivoja leikkejä, kuten sitä kaupunkisotahommelia. J.K.
VastaaPoistaMoi. Siis tota sisällä nyt keskiviikkona haluaisin varmaan lentopalloa, sulkapalloa, tennistä tai kaupunkisotajuttua. Tai sitten voisi olla voimistelunauhat, ne on kivoja.. Ehdotukset ovat voimassa myös muilla sisäliikuntakerroilla :).Pitikö tämä siis kommentoida tähän..? En ihan tajunnut, kun en ollut silloin perjantaina.. T.T.
VastaaPoistaAi niin, ja sitten seuraavalla luistelutunnilla haluaisin mielummin jääpalloa.. Se on yleensä ehkä kivempaa, mutta jääkiekko on myös ok. T.T
VastaaPoistaToiveet vastaanotettu!
VastaaPoistaHeidi