perjantai 27. tammikuuta 2012

Ringetteä vai jääpalloa?

Nyt on mahdollisuus vaikuttaa siihen, pelaammeko ensi tunnilla keskiviikkona ringetteä vai jääpalloa.
Eniten ääniä saanut laji valitaan.

P.S. Muistathan taas laittaa nimikirjaimesi kommentin loppuun

-Heidi

18 kommenttia:

  1. Jääpalloa:) :) :)
    J.S

    VastaaPoista
  2. Jääpallo, mutta on ringettekin ihan kivaa.
    MK*

    VastaaPoista
  3. Jääpalloa useammin, se on paljon kivempaa. J.K.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lisää jääkiekkoa. tyttöjen liikunnassa ei tule lämmin
      J.S

      Poista
    2. Mielummin Jääpalloa. M.L.

      Poista
  4. Jääpalloa, koska se on minusta mukavempaa, olen muutenkin enemmän jääkiekko fani.

    S.S

    VastaaPoista
  5. Totaaa, en tiiä pitikö tähän kommentoida siitä, mitä tehdään sisällä keskiviikkona, mutta kuitenkin, olis kiva pelata sählyä, koripalloa ja joitain kivoja leikkejä, kuten sitä kaupunkisotahommelia. J.K.

    VastaaPoista
  6. Moi. Siis tota sisällä nyt keskiviikkona haluaisin varmaan lentopalloa, sulkapalloa, tennistä tai kaupunkisotajuttua. Tai sitten voisi olla voimistelunauhat, ne on kivoja.. Ehdotukset ovat voimassa myös muilla sisäliikuntakerroilla :).Pitikö tämä siis kommentoida tähän..? En ihan tajunnut, kun en ollut silloin perjantaina.. T.T.

    VastaaPoista
  7. Ai niin, ja sitten seuraavalla luistelutunnilla haluaisin mielummin jääpalloa.. Se on yleensä ehkä kivempaa, mutta jääkiekko on myös ok. T.T

    VastaaPoista