Plussaa, hyvää:
- innokas asenne tunnilla, en kuullut mielestäni yhtään valitusta :)
- kaikilla oli liikuntaan sopivat varusteet
- hienoa taktikointia mm. pidä puolesi puhtaana -pelissä
- pienpeleissä noudatitte hienosti sääntöä, että pallon on käytävä kaikilla, ennen kuin voi tehdä maalin
- peli oli paikoin vauhdikasta, suurimmalle osalle taisi tulla hiki: se on liikuntatunnin tarkoituskin! :)
Mieti vielä, voisitko korjata näitä asioita seuraavalla tunnilla:
- ohjeiden kuuntelu: silloin, kun ope antaa ohjeita, kannattaa kuunnella
- palloa ei kannata syöttää kauhean kovaa: rauhallisen syötön vastaanottaminen on helpompaa
- omaa peliä kannattaa rauhoittaa: kun vastaanotat tai katkaiset syötön pelissä, koita rauhassa katsoa, kenelle pallo kannattaa seuraavaksi syöttää (paniikinomainen pallon "roiskaisu" ei ole useinkaan hyvä ratkaisu)
Millainen olo sinulle jäi? Arvioi omaa toimintaasi tunnilla. Voit myös antaa minulle palautetta tunnista.
- Mikä oli mukavaa ja missä onnistuit?
- Mikä oli haastavaa?
- Kuinka hyvin pelaaminen sinulta sujui?
- Mitä odotat/toivot seuraavalta tunnilta?
Nähdään!
Terveisin, Heidi
Olen Heidin kanssa samaa mieltä tunnin palautteesta. Nyt onkin hyvä harjoitella salibandytaitoja, kun koulujen välinen turnauskin on tulossa. Jatketaan syöttelyharjoituksia huomenna!
VastaaPoistat:J.L. (ope)
-Pidin niistä pienpeleistä ja pidä puolesi puhtaana pelistä.
VastaaPoista-Haastavinta oli ehkä... Ehkä semmoisen hyvän syötön kohdistaminen, tai jotakin.
-Minusta olin ihan hyvä, en mikään superpelaaja, mutta ihan keskiverto, ottaen huomioon, etten minä ole harrastanut koskaan salibandya.
-Toivoisin tennistä tai lentopalloa. Olisi myös tosi kivaa jos käytettäisiin voimistelunauhoja.
MK*
Onnistuin mielestäni syöttöjen ja niiden vastaanottamisessa ihan hyvin.Mukavaa oli kun pelailtiin pikkupelejä.Ei tuu just nyt mieleen,että mikä oli vaikeeta.Pelaaminen sujui mielestäni hyvin ja olen mielestänä ihan hyvä pelaamaan.Seuraavalle tunnille toivoisin ehkä sulkapalloa tai sählyä. :)
VastaaPoistaäsköseen nimi kirjaimet oli S.S
PoistaHeippa,
VastaaPoistatunti oli mielestäni ihan kiva ja nautin siitä, vaikken olekaan mikään superpelaaja, eikä sähly ole lempilajini.
Vaikeinta oli mielestäni se, kun joku veti liian kovaa pallon ja se lähti pomppimaan ja sitten oli vaikeaa saada mailaa osumaan oikeaan kohtaan. Sen myötä myös syöttäminen oli hieman hankalampaa, mutta muuten onnistuin mielestäni kohtalaisesti.
Toivoisin lentopalloa, tennistä tai voimitelunauhoja musiikin kanssa seuraavalle tunnille. Mieluiten ehkä lentopalloa tai tennistä. Ja jos on luistelua, jääpalloa/jääkiekkoa.
T.T
Moikka! Tunnilla ilo kivaa muuten paitsi silloin kun joku satutti itsensä. Mielestäni sähly ei ollut vaikeaa mutta en ole siinä sentään mikään älyttömän hyvä. Toivoisin että joku kerta pelattaisiin jääkiekkoa. E.P
VastaaPoistamoi!
PoistaTunnilla onnistuin hyvin (vaikka en ole ihan paras sählyssä). Tunnilla oli kivaa. Toivon että joskus tanssimme taas.
P.W
IHANAA KUN PELATTIIN SÄHLYÄ SE ON TOSI KIVAA. TULI OIKEN KUNNOLLA HIKI JA KAIKKI ONNISTUI HYVIN.
VastaaPoistaT:J.S:)