torstai 23. helmikuuta 2012

Huomenna perjantaina ollaan uuden puolen ATK-luokassa. Et siis tarvitse liikuntavälineitä.

Kiitos teille kaikille mukavista liikuntatunneista jäällä, ladulla ja liikuntasalissa! Toivotan teille liikunnan riemua!

Liikuntaterveisin, Heidi

1 kommentti: