keskiviikko 8. helmikuuta 2012

Palautetta keskiviikon tunnista (perjantaina salibandya!)

Heipähei!

Ensiksi haluan sanoa, että saitte aikaan ihan mielettömän hienoja luisteluesityksiä niin lyhyessä ajassa. Hyvä te! :)

Muistutan, että liikuntapaikalle kävely on osa liikuntatuntia. Kävellessä saakin tulla vähän hiki.

Huomenna pelataan salibandya. Muistakaa omat vastuutehtävänne tunnin suunnittelussa:
  • alkulämmittelyryhmä
  • temppurataryhmä
  • peliryhmä, joka suunnittelee tasapuoliset joukkuejaot (ei b-luokka vastaan c-luokka)

Tämän viikon kotiläksy:

  • ulkoliikuntaa vähintään 1,5 tuntia/vko ensi keskiviikkoon mennessä (saa toki liikkua enemmänkin :) )
  • voit valita seuraavista tai keksiä jonkun muun: pulkkamäki, lumileikit, laskettelu, lautailu, luistelu, hiihto, reipas kävely
  • ulkoile ja reippaile vähintään 30 min kerrallaan (mielellään niin, että tulee hiki!)
  • kirjoita blogiin, mitä ulkoliikuntaa harrastit, kuinka kauan, kenen kanssa ja mikä siinä oli hauskinta

Liikunnan riemua!

-Heidi

12 kommenttia:

  1. Heippa!
    Menin kaverini (Tarun) kanssa metsään ja olimme siellä noin 1,5 tuntia. Metsässä me juostiin, "peuhattiin" lumikasoissa ja kaikenlaista. Se oli tosi mukavaa, ja hauskaa parasta tietenkin oli kaverin kanssa olo ja raikas ulkoilma. Sen lisäksi olen kävellyt koulumatkat.
    MK*

    VastaaPoista
  2. Moi.
    Kuten tuossa jo Maria sanoi, olimme siellä metsässä liikkumassa. Se oli minunkin mielestäni hauskaa, totta kai sen takia, että olimme yhdessä. Kaverin kanssa on aina hauskempaa! :)
    Minäkin olen kävellyt koulumatkat ihan reippaaseen tahtiin.. Lisäksi ulkoilutan koiraani, vähintään kerran päivässä (äitini saattaa tehdä muut lenkit, mutta olen kyllä joskus mukana.. ) Aion luultavasti vielä liikkua keskiviikkoon mennessä lisää.
    T.T.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa!
      Nyt varmaan vastaan ihan hassuun paikkaan. Sanokaapa kavereille, varsinkin 5B:n oppilaille, että käyvät blogissa antamassa palautetta ja tekemässä kotiläksyt!

      Katselin tuossa kalenteria ja näyttää siltä, että talviliikuntajakson jälkeen meillä on 2-3 viikkoa ennen kuin uintijakso alkaa, joten siinä välissä pitäisi ehtiä sitten vaikka tanssia ja kokeilla erilaisia mailapelejä.

      Tennistä ja sulkista voisi säästää kyllä keväällekin, koska niitä voi pelata pesäpallotunneilla, vaikka ulkona tai ainakin silloin jos joudumme olemaan sisällä.

      t: J.L (ope)

      Poista
  3. Hei!

    Jos saadaan sopiva tila varatuksi perjantaina 24.2. ennen talvilomaa, niin voisimme käyttää liikuntatunnista osan siihen, että katsomme nuo esitykset videolta.

    Missä muuten haluaisitte ensi keskiviikkona hiihtää? Nyt ehtisi vielä vaikuttaa... Koulun kenttää ei välttämättä tulla pohjustamaan, mutta siinä voisi olla kiva pelata pelejä suksilla ja harjoitella erilaisia tekniikoita. Kaurialan kentälle on kuulemma tehty hiihtoladut. Sinne ei ole kovin pitkä matka kävellä ja siellä saisi hiihtää pidempää lenkkiä. Tämän ryhmän kanssa ei ehditä moottoriradalle asti kuitenkaan.

    VastaaPoista
  4. Moi! Mäkin oon liikkunu kaverini kanssa.Me oltiin pulkkamäessä aika kauan ja oon muutenkin kävellyt joka koulupäivä koululta bussipysäkille ja bussipysäkiltä kotiin reippaassa tahdissa.Pulkkamäelle kävellessä meni jonkin aikaa ja vedin kuitenkin isoveljeäni stiigassa (juoksin sammalla).Menen tänäänkin laskemaan samalle pulkkamäelle missä olin eilen.Aijon varmaankin liikkua vielä samaan tahtiin kuin ennenkin. :)

    S.S

    VastaaPoista
  5. Moi
    OLIN PIHALLA VELJIENI KANSSA JA JUOSTIIN MELKI KOKO AJAN
    E.P

    VastaaPoista
  6. Moi!
    Mä olin pulkkamäessä ja kävelin. Kävelen muutenkin joka päivä koululta mummimmelle.
    T: P. W

    VastaaPoista
  7. Moi!

    Olin ratsastamassa perjantaina, joka kesti 1 tunnin. Olin myös ulkona ja hiihtämässä Moottoriradalla. Ulkoilutin myös naapurin koiraa ja olin luistelemassa.
    N.N

    VastaaPoista
  8. Moi!
    Olin perjantaina tunnin kestävällä ratsastustunnilla. Lisäksi ulkoilin mm. kävin kävelyllä ja luistelemassa...

    V.R.

    VastaaPoista
  9. Moikka!
    Olin tiistaina 45 minuuttia kestävällä hip hop-tunnilla. Olen myös ulkoillut paljon ja käyttänyt koiraani lenkillä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hups, unohtui nimikirjaimet. Elikkäs loppuun vielä S.S. :D

      Poista
  10. Kävin ulkoilemassa mm.koiran kaa ulkona.
    J.S

    VastaaPoista