perjantai 24. helmikuuta 2012

Liikuntaläksy hiihtolomalle

Loman kunniaksi vielä liikuntaläksy.

Ulkoile viikon aikana vähintään kaksi tuntia (2h/vko). Saat itse valita, miten ulkoilet.

Voit esimerkiksi
  • pulkkailla
  • hiihtää
  • luistella
  • lasketella
  • lautailla
  • kävellä
  • lumikenkäillä
  • jotain muuta
 Raportoi ulkoliikunnasta tänne blogiin.

 Kerro,
  • mitä teit
  • kenen kanssa
  • kuinka kauan
  • mikä oli kivointa
Liitä kommenttisi loppuun taas nimikirjaimesi (tai etunimi ja sukunimen ensimmäinen kirjain).

Riemukasta talvilomaa!

18 kommenttia:

  1. Me menemme hiihtolomalla Leville ja menemme laskettelemaan melkein joka päivä. Tulee siis liikuttua hiihtolomankin aikana. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Möö, siis, kuinka usein täällä blogissa pitää oikein käydä ? Kerran viikossa ?

      Poista
  2. Hei! Kävin hiihtolomalla laskettelemassa Tahkolla.
    Kivointa oli se kun minä sain juuri uudet varusteet ja ainahan uusilla kamoilla pitää harjoitella vähän. Laskettelin kolmena päivänä perheeni kanssa. Se oli erittäin kivaa!!! :-DD

    VastaaPoista
  3. Äskösen kommentin nimikirjaimet ovat siis S. M.

    VastaaPoista
  4. Tämä ei nyt liity tähän liikuntaläksyyn, mutta mulla olisi muutama kysymys Jennille: Koska ja missä ne tanssikilpailut siis on ja pidetäänkö sinne esim. jotkin karsinnat? (Siis ne joista puhuttiin liikuntatunnilla tänään).
    Mä ainakin haluisin kovasti mukaan niihin kisoihin, koska tanssiminen on niin kivaa ja harrastan sitä.(:

    S.S.

    P.s. Hiihtolomalla meen laskettelemaan, mutta kirjotan tänne sitten kun oon tehnyt ton liikuntaläksyn.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei! Varmistin asian rehtorilta ja hän sanoi, että koululta saa lähteä mukaan vain kolme tanssiryhmää eli jonkinlainen karsinta pitää järjestää jo ensi viikolla, sillä ilmoittautuminen on 19.3. mennessä. Yritän ehtiä tiedottaa asiasta perjantaina 9.3.

      Poista
  5. olin saran kanssa laskettelemassa 3 tuntia
    E.P

    VastaaPoista
  6. Niin kun Emma jo sanoi, niin siis oltiin 3 tuntia laskettelemassa Calpiksessa. Mun laskettelutaidot oli vähän ruosteessa, mutta hauskaa silti oli! (:

    S.S.

    VastaaPoista
  7. Olin tänään laskettelemassa isäni kanssa Himoksessa 3 tuntia, oli kivaa! (:

    VastaaPoista
  8. Äskeisen kommentin nimikirjaimet ovat siis, S.S.

    VastaaPoista
  9. Moikka!
    Hiihtolomalla minä ja Taru olimme ulkona kolmena päivänä
    (yhteensä 6h). Olimme metsässä tarpomassa lumihangessa ja muutenkin liikkumassa, tuli hiki! No, kivointa oli kai ulkona olo ylipäätään kun oli niin mukava ilmakin ja kaikkea!
    MK*

    VastaaPoista
  10. Heippa.
    Juu, tosiaan kuten Maria sanoi, olimme siellä ulkona kolmena päivänä, ja hauskaa oli. Parasta varmaan oli kaverin kanssa olo ja piristävä ulkoilma. Olen muuten pahoillani etten kirjoittanut yhtä läksyä silloin joskus..
    T.T

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiva kuulla, että olette viihtyneet ulkona! Minäkin olen käynyt hiihtämässä. Läksyjen unohtaminen ei haittaa. Ei niistä unohduksia tule. Blogissa käyminen ja läksyjen tekeminen kertovat harrastuneisuudesta, joka on yksi arvioitava asia liikunnassa. Sinä T.T. olet ollut yksi aktiivisimmasta läksyjen tekijöistä. :)

      Mukavaa viikonloppua!

      Poista
  11. Olin hiihtoloman alun Pohjanmallaa mummin ja veljeni kanssa. Kuljimme potkukelkalla joka paikkaan ainakin noin 5 km per päivä. Olen ollut myös paljon täällä kotona ulkona. Tänään kävlin Sennin kanssa Siwaan.

    N.N

    VastaaPoista
  12. Olin lomalla Virossa joten en voinut tulla kirjoittelemaan. Tiistaina olin hoplopissa Malviinan kanssa aika kauan juoksimme ja riehuimme. Virossa olin joka päivä melkein koko päivän hotellissa olevassa kylpylässä. Kävin myös hotellissa olevassa kuntosalilla. Joten liikuin sisällä todella paljon kävin myös ulkona kävelyillä.
    T: P.P Anteeksi kun kommentoin näin myöhään.

    VastaaPoista
  13. Olin hiihtolomalla luistelemassa n. puoli tuntia serkkujeni kanssa. Olimme myös äidin kanssa Tampereella kaupoilla ja siellä tietysti kävelimme kaupasta kauppaan ;). Olin myös pulkkamäessä n. 1h kaverini kanssa. Olen myös ulkoiluttanut mummin koiraa :)

    T: V.R.

    VastaaPoista
  14. Hei! Kiitos kommenteista! Kiva, että olette liikkuneet monipuolisesti. Vielä ehtii kirjoittaa hiihtoloman liikkumisista.

    VastaaPoista