Hikeä ja liikunnan riemua!
torstai 23. helmikuuta 2012
Huomenna perjantaina ollaan uuden puolen ATK-luokassa. Et siis tarvitse liikuntavälineitä.
Kiitos teille kaikille mukavista liikuntatunneista jäällä, ladulla ja liikuntasalissa! Toivotan teille liikunnan riemua!
Liikuntaterveisin, Heidi
1 kommentti:
Anonyymi
27. helmikuuta 2012 klo 8.37
Kiitos itsellesi, olit tosi kiva ope<3
T: 5c ja 5b
Vastaa
Poista
Vastaukset
Vastaa
Lisää kommentti
Lataa lisää...
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Kiitos itsellesi, olit tosi kiva ope<3
VastaaPoistaT: 5c ja 5b