perjantai 27. tammikuuta 2012

Itsearviointia

Tämän viikon tuntien jälkeen arvioi itseäsi huomioiden seuraavat asiat:
  • eteen- ja taaksepäin luistelu
  • jarrutukset
  • luisteluasento
Missä onnistuit? Mikä oli helppoa? Mikä vaatii vielä harjoitusta?

Läksy: Käy luistelemassa ainakin kerran ennen seuraavaa tuntia. Harjoittele vaativampia tekniikoita mahdollisuuksien mukaan, mutta muista myös nauttia liikunnasta! :)

Laitathan tekstisi loppuun nimikirjaimesi.

Mukavaa viikonloppua!

Terkuin, Heidi


12 kommenttia:

  1. Jarrutukset sujuvat, samoin myös se tavallinen eteenpäinluistelu. Asentojuttu on ihan helppo, mutta takaperinluistelu on hieman hankalaa.. :S AV

    VastaaPoista
  2. takaperin luistelu ja jarrutukset on helppoaja mutta luistelu asento on vähän vaikeampi

    E.P

    VastaaPoista
  3. No, eteen- ja taaksepäinluistelu on minulle helppoa.
    Osaan jarruttaa omalla tavallani, mutta muista jarrutuksista onnistuu vain puoliaura.
    Luisteluasento on ihan helppo juttu, mutta en silleen tajua, että mitä hyötyä siitä on.
    p.s keskiviikon tunti oli kiva, mutta se pallojuttu missä piti osua oman joukkueen kartioon ei oikein toiminut, eikä mun joukkue ees laskenu niitä pisteitä kunnolla.
    MK*

    VastaaPoista
  4. eteen- ja taaksepäin luistelu oli mielestäni tosi helppoa, ja minä opin menemään tosi nopeasti taaksepäin. Jarruttaminen on ollut aina helppoa.
    Luisteluasento on automaattinen. Luistelen tosi paljon. LIIKUNTA ON PARASTA! (:
    M.R

    VastaaPoista
  5. osaan eteen- ja taakseluistelun aika hyvin. En osaa kaikkia jarrutuksia. Luisteluasento minulla hyvä.

    T:P.W

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minulla viime tunnilla jarrutukset sujui ja etu-ja takaperinluistlukin on helppoa ja voitaisiinko pelata joku liikuntatunti pelata banaani hippaa

      Poista
  6. Heippa!
    Tosi kiva, kun olette vastailleet tänne ahkerasti ja antaneet palautetta sekä arvioineet omaa osallitumista tunteihin!

    t:J.L. (ope)

    VastaaPoista
  7. Etu- ja takaperin luistelu sujuu hyvin.Asento on helppo ja jarrutukset sujuu myös. :)

    S.S

    VastaaPoista
  8. Heippa,
    eteenpäinluistelu sujuu hyvin ja on ihan helppoa, sekä myöskin asento. Jarrutuksista osa sujuu kohtalaisesti(ainakin "oma" jarrutustyylini), mutta tarvitsen vielä hieman harjoitusta joihinkin tyyleihin.. Osaan kyllä jarruttaa, mutta se on vain hieman hitaampaa. Joo, keskiviikon luistelutunti oli kiva, mutta se pallopeli ei tosiaan oikein toiminut, kartioita oli liikaa, ja pisteitä sai liian helposti. Muuten oli kyllä ihan hauskaa. Haluaisin pelata jääpalloa joku kerta.. :)

    VastaaPoista
  9. Hups, nimikirjaimet..Edelliseen oli T.T

    VastaaPoista
  10. Toivoisin,että voisimme pelata joskus sisäliikunta tunnilla sulkapalloa tai polttopalloa.Tunneilla on ollut mukavia pelejä ja leikkejä ainakin mun mielestä. :)

    S.S

    VastaaPoista
  11. MIELESTÄNI KAIKKI ON OLLUT KIVAA MUTTA OISI OLLUT MUKAVAMPAA JOS OLTAISIIN PELATTU JOTAIN NJÄÄPALLO LUISTELUTUNNEILA KOSKA MINULLE EI OIKEIN TULLUT KUNNOLLA HIKI. JARRUTUKSET JA KAIKKI MUUKIN ONNISTUI IHAN OK. OLI KIVOJA LEIKKEJÄ.
    T:J.S

    VastaaPoista